Zarabianie pieniędzy

 

Jedną z bezpiecznych metod i pewną jest praca na etacie, tam wiemy ile zarobimy i za co. Mamy to określone w umowie o pracę. Jednak tutaj zajmujemy się innymi metodami bardziej ryzykownymi i niepewnymi. Dlatego zdaję sobie sprawę, iż ta strona nie będzie przeznaczona dla wszystkich.

Zajmujemy się ogólnym rozwojem osobistym i finansowym. Zdaję sobie sprawę że rozwój nie jest przeznaczony dla dużej ilości społeczeństwa, wręcz okazuje się że są osoby które do szczęścia potrzebują bezpieczeństwa i funkcjonowania w określonym wydaniu. Nie chcą niczego więcej, mimo że mają potencjał. Mnie osobiście przekonała koncepcja dochodu pasywnego, chodzi o to że można zarabiać pieniądze śpiąc lub będąc na wakacjach, coś takiego przekonało mnie do rozwoju osobistego. Wiadomo też że pieniądze zarabia się za tworzenie wartości dla innych osób. Kwestia jest taka aby to zautomatyzować i nie wymagało to naszego nadzoru. Jednak aby dojść do dochodów pasywnych trzeba inwestować nasz czas, czasem i pieniądze nie mając pewności że to zadziała i nie wiemy też ile zarobimy za włożoną pracę. Możemy też nic nie zarobić, jednak to jest jak z giełdą że mamy scenariusz 1 do nieskończoności. Czyli 1 że nic nie zarobimy lub że zaczniemy zarabiać bez żadnych limitów. Ja podjąłem to ryzyko i jest nim np. prowadzenie tej strony. Niestety nikt mi nie zagwarantuje że zacznę na niej zarabiać miliony, w sumie to nie dostanę gwarancji że w ogóle coś zarobię. No ale zobaczymy przyszłość pokaże swoje. Głównie mi chodzi o to że można zarabiać niewyobrażalne pieniądze ucząc się na swoich błędach a następnie wdrażając, sprawdzone działające schematy i oczywiście będziemy tu opisywać takie metody.

Komentarze

Popularne posty