rozwojowe odkrycie

 

Zaczynam odkrywać nowe rzeczy. Chociażby to gdy ktoś mówi o moich słabościach i skupia się na nich. Okazuje się że nagle nie potrafię wykonać najprostszych czynności. Te czynności normalnie przynoszą mi, wiele radości i przychodzą z łatwością. Chyba właśnie po to zainteresowałem się psychologią, aby określić własną osobowość. Znaleźć swoje mocne strony i skupić się na tym, w czym jestem dobry. Lepsze to niż starać się skupiać na rzeczach, w których już nie jestem najlepszy. Odkryłem to dziś, gdy znów usłyszałem że lepiej abym poszedł do pracy na etacie, zamiast zajmować się budowaniem własnego biznesu. Mówią to ludzie którzy nigdy nie mieli biznesów. Jednak miało to na mnie wpływ, w psychologii jest to określane niską samooceną. I nagle okazuje się że nie mogę napisać prostego tekstu. Dopiero teraz uświadomiłem sobie, że nie wiara w moje powodzenie wpływa na moją psychikę. Potrzebuję to przerobić, aby móc to przezwyciężyć i udowodnić że dam radę.

Komentarze

Popularne posty